Bouwmeester Vastgoed Beheer is gespecialiseerd in het bouwkundig-, technisch- en facilitair beheer van onroerend goed. Onze dienstverlening heeft betrekking op onder andere woningen, winkels, kantoren, detailhandel en bedrijfsruimten.

Wat ons onderscheidt: we zijn fulltime bezig met beheren, uw vastgoed is voor ons dus hoofdzaak in plaats van een bijzaak. Daarnaast garanderen wij snelle opvolging bij vragen, klachten en storingen. Ook kunnen we uitstekend inspringen op onverwachte situaties en calamiteiten.

Voor iedere opdrachtgever kunnen wij een op maat gemaakt dienstverleningspakket verzorgen die voldoet aan de door de opdrachtgever gestelde eisen. Wij hebben geen binding met onderhoudspartijen, makelaars, verzekeraars e.d., waardoor wij voor de opdrachtgever de meest geschikte partijen, welke kwalitatief voldoen, kunnen selecteren.

Op dit moment beheren wij voor diverse eigenaren circa 140 objecten met een totaaloppervlak van ongeveer 595.000 m2.

Ons bedrijf is opgericht in 1993, vanaf 1986 is Willem echter al werkzaam in het vastgoedbeheer. We zijn dus al 30 jaar bezig met bouwtechnisch beheer van vastgoed. De eerste jaren betrof het ook daadwerkelijk uitvoeren van storings- en onderhoudswerkzaamheden, in de loop van de jaren hebben we ons steeds meer toegespitst op vastgoedbeheer.

Wij zijn gevestigd in het dorp Vaassen. Naast een prachtig dorp op de Veluwe, en onze woonplaats, is het ook een bewuste keuze geweest om ons bedrijf hier te vestigen. Vaassen ligt centraal in Nederland, waardoor we de objecten door het hele land relatief snel kunnen bezoeken. Met circa een uur zijn we in Amsterdam, maar ook in Groningen, Enschede en Eindhoven. Hierdoor is de bereikbaarheid van de te beheren complexen binnen Nederland geen enkel probleem.

Op diverse vlakken kunnen wij u van dienst zijn, onder andere:

  • dagelijks beheer van vastgoed;
  • opmaken van meerjarenbegrotingen;
  • uitvoeren van technische inspecties;
  • begeleiding en controle van verbouwingswerkzaamheden;
  • afsluiten van onderhoudscontracten;
  • opstellen en controleren van servicekosten;
  • oplevering van nieuwe en/of vertrekkende huurders;
  • controle en verwerking van facturen;
  • 24-uurs storingsdienst;
  • VvE-beheer en parkmanagement;
  • advisering op o.a. bouwkundig- en installatietechnisch gebied.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *